[BLOG] Zanima li Vas kako hrvatski turizam prati trendove u digitalnom marketingu?

Digitalni marketing prometnuo se u jednu od ključnih odrednica uspjeha modernoga poslovanja te je tako i neizostavni dio poslovne strategije hotelijera, ugostitelja i poduzetnika u turizmu. 

Na drugom izdanju konferencije Internet Adria u Opatiji predstavili smo rezultate istraživanja kojeg smo proveli u suradnji s časopisom Turizam info na temu korištenja digitalnog marketinga i tehnologija u hotelskoj industriji. 

Stvarajte vrijedan, relevantan i kvalitetan sadržaj koji će privući Vaše posjetitelje te ih pretvoriti u Vaše vjerne pratitelje!

Djelatnici u turističkom sektoru tj. svi oni koji svakodnevno promoviraju svoje hotele, vile, kampove i destinacije, suočavaju se s brojnim izazovima digitalnog marketinga. 

Svakom pojedinom segmentu unutar turističke industrije treba pristupiti individualno i na različite načine što se odražava i na digitalne alate koji se koriste te na cjelokupni pristup organizaciji digitalne komunikacije.

Pored analize benefita i percepcije korištenja digitalnog marketinga te ostalih marketinških alata u promidžbene svrhe hrvatskih turističkih kapaciteta i destinacija, u istraživanju smo se pozabavili i temama poput zapošljavanja i predviđanja za tekuću turističku sezonu.

Iskoristite prednosti digitalnog marketinga te doskočite trendovima turističke sezone! 

Stvarajte vrijedan, relevantan i kvalitetan sadržaj koji će privući Vaše posjetitelje te ih pretvoriti u Vaše vjerne pratitelje! Neprestano jačajte odnos s Vašim korisnicima kako biste izgradili povjerenje i kredibilitet za Vaše poslovanje!

Autor: EQUESTRIS Tim