[BLOG] Kako maksimalno iskoristiti marketinška i komunikacijska ulaganja?

Danas, više nego ikada, ulaganje u marketinška i komunikacijska rješenja ili u usluge „vanjskih“ dobavljača posebno su izazovne teme oko kojih se nerijetko „lome koplja“. Činjenica je da je protekla godina poslovanja u ovim izazovnim vremenima ostavila traga, oprez je opravdan te su potrebna iznimno precizna rješenja koja imaju uporište u podatcima, primjeri implementacija i brojni drugi „dokazi“ kako bi se opravdalo ulaganje u novi komunikacijski ili marketinški smjer.

Poslovni pristup vođen podatcima uvijek se pokazuje kao optimalno rješenje koje štedi resurse, maksimalno iskorištava ulaganja i potencijal uloženog te povećava profitabilnost i brzinu poslovanja.

Kako najbolje pristupiti korisnicima i potrošačima u ovim izazovnim vremenima? Kako na najbolji način procijeniti razinu i raspodjelu ulaganja? Koje poruke i kanale koristiti za komunikaciju i angažman? Hoće li Vaše ulaganje biti učinkovito i donijeti željeni povrat? Kako implementirati podatke koje dobivamo?

Educirane pretpostavke i intuicija pružaju najbolje rezultate ako su potkrijepljene i utemeljene stvarnim i provjerenim podatcima. Temelj data-driven pristupa su realni, mjerljivi podatci. Tvrtke koje funkcioniraju na takav način svoje strateške odluke, kao i cjelokupno planiranje i donošenje odluka, temelje na dubinskoj analizi podataka i interpretaciji dobivenih informacija kako bi maksimizirale svoj učinak.

Drugim riječima, precizno usmjerenim istraživanjima koja pruža EQUESTRIS, vaša ulaganja u marketinške i komunikacijske kampanje mogu biti maksimalno iskorištena. Ovisno o vašim potrebama odabrat ćemo inovativne metodologije za segmentiranje korisnika, testirati i preporučiti spoj najuspješnijih poruka i kanala koji će pozitivno konvertirati nove kupce i korisnike te pružiti detaljne i sveobuhvatne preporuke i savjete što, kako, kome, kada i gdje reći kako bi se postigao željeni učinak.

Sve naše usluge i strateške preporuke temelje se na naprednim istraživanjima i analitici, koju u potpuno digitaliziranom okruženju možemo provoditi na bilo kojem regionalnom ili globalnom tržištu.

Bez obzira na vrstu poslovanja, industriju u kojoj posluju, izazov s kojim se susreću te je li potrebno B2B ili B2C komunikacijsko rješenje, naši klijenti uvijek dobivaju egzaktna rješenja koja su empirijski provjerena i utemeljena na stvarnim i preciznim podatcima.

KOJE PREDNOSTI I POGODNOSTI PROIZLAZE IZ IMPLEMENTACIJE DATA-E U POSLOVANJE?

Data-driven pristup omogućava tvrtkama da pregledaju, istraže i organiziraju uvide dobivene iz podataka kako bi na najbolji mogući način optimizirali svaki dio svoga poslovanja – od odnosa s korisnicima i potrošačima, razvoja novih komunikacijskih, marketinških i poslovnih strategija, načina poslovanja, postavljanja protokola pa sve do razvoja novih proizvoda i usluga, kao i ključnih poruka koje komuniciraju u javnosti. Korištenje podataka kao pokretača postupaka i akcija, tvrtkama i organizacijama omogućava kontekstualiziranje i preciziranje interne i eksterne komunikacije, ali i svih poslovnih procesa, kako bi zaista postigli pristup koji stavlja njihovog korisnika u središte.

Primjerice, implementacija testiranih poruka u obliku prodajnog, marketinškog ili komunikacijskog narativa svoje uporište ima u čistim podatcima koji točno i precizno pokazuju potencijal učinka takvog narativa. Kada se data spoji s kvalitetnim kreativnim rješenjima, stvara se materijal za internu i eksternu komunikaciju koji garantirano doseže i konvertira ciljnu publiku.

Takvi podaci nisu „neprobavljivi“ niti su prikazani na nerazumljiv način – ono što je svojstveno EQUESTRIS-u i u čemu se mi razlikujemo je isporuka konkretnih rješenja čiji su elementi provjerljivi i dokazani; oni nisu proizvod nečije „kreativne iskre“, već je njihova implementacija u rješenje rezultat ekstenzivnog istraživanja, napredne analitike i čvrstih dokaza.

Krajnji cilj kojem težimo je zadovoljstvo i uspjeh naših klijenata, maksimalni povrat na uloženo te pružanje dubinskih uvida kako bi svaki klijent sa sigurnošću znao da uvijek donosi ispravnu odluku.

Za svaki provedeni projekt dostavljamo interaktivne sustave podataka (dashboard) koji na jednostavan način prikazuju sve uvide i podatke. Sve ključne uvide i preporuke naši interni istraživači izdvajaju i prezentiraju, a unutar dashboard-a se nalaze i svi ostali podatci istraživanja koje u svakom trenutku svaki klijent može modelirati prema vlastitim željama i potrebama kako bi došao do specifičnih uvida.

Uz to, u svakom smo trenutku dostupni za sva pitanja i dodatne informacije, a za svaki projekt pružamo i strateške radionice prilikom kojih prolazimo sve segmente istraživanja kako bi se svaki uvid i podatak maksimalno jednostavno mogao implementirati i koristiti.