[BLOG] Nastavljamo s drugom, ljetnom i potpuno virtualnom generacijom EQUESTRIS Akademije

NAKON IZNIMNO USPJEŠNE PRVE, NASTAVLJAMO S DRUGOM, LJETNOM I POTPUNO VIRTUALNOM GENERACIJOM EQUESTRIS AKADEMIJE!

Pozivamo Vas da iskoristite ovo ljetno razdoblje na najbolji mogući način – završite „EQUESTRIS Akademiju za komunikacije, zagovaranje i lobiranje“, proširite postojeća i steknite nova znanja te unaprijedite svoju karijeru! EQUESTRIS Akademija nudi jedinstveni program razvijen na isključivo na temelju stvarnih primjera sa tržišta i s prikazima stvarnih rezultata na temelju dugogodišnjeg međunarodnog i domaćeg iskustva predavača.

Vratite se nakon ljeta na tržište još konkurentniji i u potpunosti spremni za nove izazove! Prijave za drugu generaciju EQUESTRIS Akademije otvorene su sve do 13. srpnja!

KAKO MI POMAŽEMO U DODATNOM OBRAZOVANJU POSLOVNE ZAJEDNICE?

Prva generacija polaznika naše EQUESTRIS Akademije nazvane „Strateško upravljanje komunikacijom, zagovaranjem i lobiranjem“ s predavanjima je započela još početkom lipnja te se u trenutku objavljivanja ovog bloga nalazi pred posljednjim predavanjem te službenom dodjelom Potvrda o sudjelovanju i uspješnom završetku.

Moduli Akademije u kojima su protekla četiri tjedna sudionici sudjelovali obuhvaćaju područja strateškog komuniciranja i odnosa s javnošću te su izrađeni prema najsuvremenijoj metodologiji i načinima rada koje koriste najuspješnije međunarodne tvrtke, a koje u svojem radu koristi i EQUESTRIS.

Akademija se sastoji od 8 modula koji nude pažljivo odabrana teorijska i praktična znanja te stvarne primjere iz svakog segmenta strateškog komuniciranja, zagovaranja i lobiranja. Naša EQUESTRIS Akademija namijenjena je svima: kako stručnjacima za odnose s javnošću ili poslovanje, tako i svim zainteresiranima koji imaju želju naučiti više o data-driven pristupu i donošenju poslovnih odluka.

PRVI MODULDUBINSKO RAZUMIJEVANJE OKOLINE – pruža detaljna znanja i praktičan rad na izradi detaljne strategije analize postojećeg regulatornog okvira, analize trenutne političke situacije te društvenih i tradicionalnih medija. Uz to, modul nudi i napredna znanja iz kvalitativnih i kvantitativnih studija, testiranja poruka, izrade socioekonomskih scenarija te utvrđivanja željenih učinaka.

DRUGI MODULCILJEVI I METRIKE – bavi se analitičkim pristupom postavljanja i određivanja jasno usmjerenih kratkoročnih i dugoročnih ciljeva, pronalaskom rješenja koja pridonose ostvarivanju tih ciljeva te određivanjem i postavljanjem sustava napredne analitike i mjerenja metrika koji pružaju strateški važne uvide za daljnji razvoj poslovanja.

TREĆI MODULSTRATEGIJA – bavi se postavljanjem i izradom svih oblika potpuno optimiziranih strategija koje se mogu trenutno implementirati u poslovne sustave, a obrađuje i koja sve izvorišta strategija postoje, koji su glavni i univerzalni strateški principi te kako izraditi i postaviti sve oblike komunikacijskih strategija te strategija zagovaranja i lobiranja.

ČETVRTI MODULIZRADA POBJEDNIČKOG NARATIVA – definira, kontekstualizira i raščlanjuje Pobjednički Narativ te koje su konkretne prednosti metodologije Pobjedničkog Narativa i testiranja poruka. Uz to,  obrađuje i kako se Pobjednički Narativ može koristiti za optimizaciju poslovanja i maksimizaciju komunikacije s ciljnom publikom.

PETI MODULMAPIRANJE DIONIKA I PLANIRANJE ANGAŽMANA – obrađuje kako se mapiraju i prioritetiziraju ključni dionici na nacionalnoj i regionalnoj razini te  kako se može pristupiti koaliranju s „istomišljenicima“. Modul ujedno obrađuje i pristup tzv. „prirodne“ koalicije, kako se izgrađuje mreža dionika i zagovaratelja itd.

ŠESTI MODULMOBILIZACIJA KOALICIJE I GRASSROOT KAMPANJA – bavi se aktivacijom podrške „prirodne“ koalicije komunikacijskoj kampanji te kako doprijeti do njenih relevantnih članova, kako se unutar takve kampanje mobilizira, kako evaluirati učinke kampanje i komunikacije te kako prilagoditi komunikaciju, ako za to postoji potreba.

SEDMI MODULPLANIRANJE KAMPANJE PUTEM RELEVANTNIH MEDIJSKIH I DRUGIH KANALA – bavi se analitičkim pristupom izradi uspješne komunikacijske strategije, postavljanju komunikacijskog plana te implementacijom raznih aktivnosti komunikacije.

OSMI MODULNADGLEDANJE PLANA I MEHANIZMI UČENJA – bavi se kako postaviti detaljan sustav praćenja izvedbe plana u realnom vremenu kroz sve dostupne komunikacijske kanale te kako evaluirati učinke kampanje uz prilagodbu komunikacije u realnom vremenu.

Sadržaj, potkrijepljen prezentacijskim materijalima, dodatnim radnim zadacima te vježbama, je pripremljen tako da omogućuje ubrzano usvajanje relevantnih znanja bez obzira na predznanje polaznika. Uz to, kako bismo osigurali potpunost predavanja, sva predavanja su snimana i analizirana – snimke i dodatni materijali proslijeđeni su našim polaznicima kako bi u svakome trenutku i retrospektivno mogli iznova pregledavati sadržaj, a nama su, uz njihov feedback, omogućile dodatno usavršavanje naših sadržaja.

Naši su polaznici dobili detaljne uvide u strateške principe i statističke metode potrebne za detaljno razumijevanje svih elemenata poslovne okoline (regulatornog okvira, političke situacije, analize medija, naprednih znanja kvantitativne i kvalitativne metodologije, izrade socioekonomskih scenarija te brojne druge), detaljno su analizirali ciljeve i metrike te postavljanje takvih sustava, raspravljali o strategijama i protokolima na stvarnim primjerima i pronalaskom optimalnih rješenja potkrijepljenim dugogodišnjim međunarodnim iskustvom. Uz to, naučili su kako izgleda i kako se koristi napredna analitika i metodologija koja stoji iza izrade Pobjedničkog Narativa i testiranja poruka, kako se pravilno i detaljno mapiraju dionici, kao i kako se planiraju, izrađuju i mobiliziraju sve vrste kampanja s kojima će se susresti na tržištu.

DRUGA GENERACIJA EQUESTRIS AKADEMIJE U POTPUNO VIRTUALNOM OKRUŽENJU!

U međuvremenu, s obzirom na povećano zanimanje novih polaznika te kako bismo pružili mogućnost maksimalnog korištenja ljetnih mjeseci za profesionalno usavršavanje, bez obzira na lokaciju u kojoj boravite, pokrenuli smo drugu generaciju ljetne EQUESTRIS Akademije „Strateško upravljanje komunikacijom, zagovaranjem i lobiranjem“!

Ova generacija Akademije u potpunosti će se izvoditi online putem platforme ClickMeeting. Predavanja će se izvoditi u dva ljetna razdoblja, prvi dio s prva četiri modula od 14. do 23. srpnja te drugi dio s druga četiri modula od 18. do 27. kolovoza i to dva puta tjedno po 120 minuta u poslijepodnevnim terminima (od 15 do 17 h) pod vodstvom stručnjaka s međunarodnim iskustvom.

Kratka ljetna stanka trajat će od 27. srpnja do 14. kolovoza, a prijave su otvorene sve do 13. srpnja!

Pozivamo Vas da iskoristite ovo razdoblje na najbolji mogući način – steknite nova znanja, proširite postojeća i unaprijedite svoju karijeru! Usavršite se u jedinstvenom programu i izađite na tržište još konkurentniji i u potpunosti spremni za nove izazove! Veselimo se Vašem sudjelovanju!