[BLOG] Budite u svakome trenutku u korak s Vašim korisnicima i potrošačima

U suvremenom poslovanju svakodnevno se suočavamo s izazovima koji su prije samo desetak godina bili nezamislivi. Brzina razvoja suvremenih tehnologija zahtijeva stalno unapređivanje i prilagođavanje tim izazovima i trendovima na tržištu.

Posljedično, upoznajemo novi tip korisnika koji želi biti educiran, oblikovati nova znanja i spoznaje uz dodatne informacije i vrijedne sadržaje. Iznimno je važan i tzv. word of mouth tj. preporuka i recenzija koje korisnici međusobno dijele, jer nerijetko se događa da svoje stavove i razmišljanja donosimo upravo prema dobivenim informacijama izvora kojemu vjerujemo.

Formiranje osobnog (jedan na jedan) odnosa s korisnicima sastavni je dio suvremenog poslovanja. Korisnici su ključ Vašeg postojanja, uspješnog poslovanja te razvoja i napretka na tržištu. Budite customer obsessed, odnosno u potpunosti upoznajte vlastite potrošače, njihova očekivanja, vrijednosti i aspiracije te im prilagodite svoje poslovne odluke.

Praćenje korisničkog sustava u realnom vremenu garantira brži, bolji i profitabilniji način poslovanja. Testiranjem proizvoda, usluga ili poslovnih odluka, povratna informacija o učinku stiže u realnom vremenu.

Razvojem suvremenih tehnologija pojavili su se i novi  analitički alati koji učinkovito prate korisničko iskustvo. Korisničko iskustvo (Customer Experience, CX) je cjelokupna percepcija o proizvodu ili usluzi koju korisnik stječe kroz sve dodirne točke s Vašim poslovanjem: od pretraživanja Vaše web stranice, razgovora s korisničkom službom, posjete prodajnog mjesta, procesa kupovine te u konačnici do samog korištenja proizvoda ili usluge. Ono uključuje sve stavove i emocije koje korisnik proživljava tijekom cijeloga procesa. Drugim riječima, kada se korisnik prisjeća interakcije s Vama, njegova je percepcija oblikovana doživljajima čitavog iskustva koje je prošao u toj interakciji.

Provedbom istraživanja dolazi se do podataka korisničkog iskustva. Pritom je moguće koristiti klasično anketiranje uživo, slanje upitnika putem e-maila ili online upitnike itd.

Posebnost EQUESTRIS-ovog modela praćenja korisničkog iskustva karakteriziraju sofisticirana istraživanja i najnaprednije tehnologije te analitički alati pomoću kojih klijentima omogućavamo rezultate korisničkog iskustva u realnom vremenu. Praćenjem korisničkog iskustva na mikrorazini dovodi do vrijednih uvida koji su iskoristivi i za postavljanje složenih poslovnih i strateških procesa.

Prikupljanjem informacija o zadovoljstvu kupaca u realnom vremenu te analizom tih elemenata dobivate povratne informacije o potrebnim promjenama ili o učinku donesene odluke.

Mogućnost eksperimentalnog testiranja poslovnih odluka pridonosi praćenju korisničkog sustava u realnom vremenu koji garantira brži, bolji i profitabilniji način poslovanja. Testiranja proizvoda, usluga ili poslovnih odluka više nisu osuđena na metodu „pokušaj-pogreška“, već povratna informacija o učinku stiže u realnom vremenu. Osim mjerenja učinka konkretnih poduzetih akcija, praćenjem korisničkog iskustva u mogućnosti ste testirati i kako trenutačna komunikacijska kampanja utječe na Vaše kupce i potrošače.

Implementacijom praćenja korisničkog iskustva postići ćete optimizaciju proizvoda ili usluga prema potrebama Vaših korisnika što osigurava prilagodljivost poslovanja bez obzira na predstavljene izazove.

Autor: EQUESTRIS Tim