Savjetovanje i izrada komunikacijske strategije

Ono što stavljamo u srce i temelj svakog angažmana upravljanja društvenim mrežama i zajednicom je razvoj jedinstvene komunikacijske strategije koja će slijediti misiju i viziju iza vaše tvrtke ili organizacije. Ta strategija obuhvatit će sadržaj koji objavljujete, vaše ciljne publike, doseg i angažman na vašim objavama, vizualni identiteta vašeg brenda na stranicama društvenih medija te točne, precizne analitičke uvide.

ŠTO JE POBJEDNIČKI NARATIV I ZAŠTO JE VAŽAN ZA KAMPANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA? 

Jedan od temelja uspješne kampanje je izrada Pobjedničkog narativa, odnosno izrada testiranih i jasnih poruka koji vam omogućavaju da svojoj ciljnoj publici predstavite vašu priču u njenoj cijelosti. 

Naime, ovim putem odgovarate na pitanja što, kada, kako i kome će se komunicirati, čime dobivate dublje razumijevanje vaše ciljne publike te saznajete koji smjer komunikacije je najbolji za vašu tvrtku ili organizaciju. Dubljim razumijevanjem vaše ciljne publike moći ćete optimizirati vaše poruke te komunicirati učinkovitije jer ćete imati uvid u motivaciju i vrijednosti vaše publike te će vaše poruke moći biti prilagođene njima. 

KAKO STVARAMO USPJEŠNE KAMPANJE?

Kako bi kampanja bila zaista uspješna nužno je dubinsko razumijevanje cjelokupne tematike, uključenih dionika, njihovih pozicija, stavova, mogućih rješenja ali i izazova te stvaranje baze informacija utemeljenih na činjenicama kako bi svaki član tima u bilo kojem trenutku mogao precizirati fazu u kojoj se nalazi kampanja te koji su sljedeći koraci. 

EQUESTRIS-ov specijalizirani pristup vođenju kampanja podrazumijeva osam detaljnih faza:

  1. Dubinsko razumijevanje vaše okoline (eksterne i interne) ali i poznavanje političke okoline te trenutne situacije s društvenim i tradicionalnim medijima.

     

  2. Postavljanje konciznih i jasnih dugoročnih i kratkoročnih ciljeva iznimno je bitan aspekt uspješne kampanje kako bi pronašli uspješne načine ostvarenja tih ciljeva.

     

  3. Svaka kampanja nosi svoju zasebnu tematiku i izazove vezane uz nju – ovisno o mogućnostima, budžetu, identificiranom izazovu, ciljevima i metrikama te dubinskom razumijevanju cjelokupne okoline izrađuje se posebna strategija. Ta strategija u obzir uzima sva moguća rješenja i situacije – postavljaju se stvarni, mjerljivi i brojivi ciljevi te kako će se do njih doći, koji opseg poslova obuhvaćaju te kako će se ti zadatci izvršiti. Definira se željena slika uspjeha te se oko svih dostupnih informacija i razumijevanja situacije “gradi” kako će se istu postići.

     

  4. Kako bi vaša kampanja bila uspješna, bitno je izraditi skup testiranih i jasnih poruka koje omogućuju vama da predstavite vašu priču vašoj ciljnoj javnosti na provjereno uspješni način. Pobjednički Narativ i testirane ključne poruke jasno upućuju smjer komunikacije te unose jasnoću u razumijevanju i definiranju vaših ciljeva, a isto tako i sadržajnu optimizaciju komunikacijske strategije kroz cjelokupnu kampanju.

     

  5. Svaka kampanja ima jedinstvene interne i eksterne dionike koje, kako bi kampanja bila uspješna, trebamo mapirati. Mapiranje dionika omogućava prioretizaciju najbitnijih dionika kampanja, na regionalnoj ili nacionalnoj razini. Mapiranje također omogućava suradnju s “istomišljenicima”, ali i sam pristup tim istomišljenicima.

     

  6. Aktivacija podrške „prirodne“  koalicije komunikacijskoj kampanji te njenih relevantnih članova, evaluacija učinaka i po potrebi, prilagodba komunikacije.

     

  7. Planiranje kampanje iz svih kuteva (360°) s unikatnom komunikacijskom strategijom savršenom za vaš model poslovanja te postavljanje komunikacijskog kanala i implementacija aktivnosti komunikacija.

     

  8. Praćenje analitike i izvedbe u realnom vremenu kroz sve moguće kanale komunikacije, ali i prilagodba komunikacije, po potrebi.