Upravljanje društvenim mrežama i zajednicom
DRUŠTVENE MREŽE
Društvene mreže postale su nezamjenjiv dio svakodnevice. Pomoću društvenih mreža milijuni korisnika svakodnevno stvaraju i dijele ideje, mišljenja i informacije.
Većina ljudi svakodnevno koristi više društvenih mreža, no važno je mudro odabrati na kojima ćete biti prisutni, kao i u kojem kapacitetu. Svaka društvena mreža podliježe svojim „zakonitostima“, algoritmima, pravilima te se na njoj nalazi drugačija zajednica s vlastitim željama za konzumacijom sadržaja.
Facebook je jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu te ju koristi više od dvije milijarde ljudi u svijetu, kao i više od dva milijuna ljudi u Hrvatskoj. Stoga, ako nemate Facebook stranicu vaše tvrtke ili organizacije, vrijeme je da ju napravite, jer vaši potencijalni korisnici možda „vrebaju“ baš na toj platformi.
Naša uslugu uključuje stalno praćenje objava na vašoj Facebook stranici te objavljivanje originalnog copyrighted sadržaja i high-end vizualnih materijala. Sadržaj se objavljujemo nasumično niti van okvira vaše organizacije – sav sadržaj izrađen je i objavljuje se na temelju analitike u onim vremenskim periodima koji osiguravaju najveći doseg, angažman i vidljivost.
Za upravljanje Facebook računom, iako se možda čini jednostavnim, treba iskustva i puno pokušaja i pogrešaka. Naime, novi Facebook-ov algoritam iznimno je kompleksan i često se mijenja što čini „manevriranje“ na Facebook-u kompleksnijim od objavljivanja sadržaja, fotografija i pozivanja drugih da vašu stranice označe da im se sviđa. Jedna od glavnih prednosti Facebook-a je što je nevjerojatno jednostavan za korištenje (krajnjim korisnicima) što je jedan od razloga njegove popularnosti, ali i to što imate mogućnost stvarati zajednicu korisnika koji mogu komunicirati s vama, ali i međusobno, dijeliti mišljenja, informacije i ideje.
Instagram jedna je od vodećih društvenih mreža s jednim od najbrže rastućih brojeva korisnika, a temelji se na objavljivanju jednostavnog audio-vizualnog sadržaja.
Instagram je odlična društvena mreža za upoznavanje vaše zajednice i vašeg internog tima u tvrtki, ali i neke isječke iz svakodnevice vašeg poslovanja i predstavljanje proizvoda i usluga na potpuno novi način. Jedna od specifičnosti Instagram-a je komuniciranje putem hashtag-a (#), što znači da bilo tko kada pretražuje specifični # može doći do vaše objave te potencijalno može postati vaš novi klijent ili korisnik. Stranice vaših društvenih mreža pa tako i vaša stranica na Instagram-u su jedna od prvih poveznica koje korisnici imaju s tvrtkom ili organizacijom – njihovo pravilno upravljanje i postavljanje sadržaja koji motivira vašu zajednicu da s njim ima interakcije čine tvrtku prepoznatljivom, pogotovo ako sadržaj nije vezan isključivo uz poslovne uspjehe, već ako se u njemu nalaze i tople ljudske priče.
LinkedIn je vrlo specifična društvena mreža utemeljena na business to business komunikaciji. Pomoću LinkedIn stranice Vaše tvrtke ili organizacije možete pronaći potencijalne buduće klijente ili investitore, ali i pratiti što radi konkurencija. Možete se povezati s ljudima u industriji te pratiti trendove vaše industrije, ali i pratiti istaknute pojedince iz drugih industrija kako bi pratili sve vodeće trendove. LinkedIn stranica bitna je zbog percepcije ozbiljnosti, kao i radi prenošenja „duha“ vaše tvrtke ili organizacije unutar poslovne zajednice. Uz to, s obzirom na njezinu specifičnost (i visoku cijenu oglašavanja), kampanje na LinkedIn-u moraju biti pomno kreirane kako bi većinski „ozbiljnoj“ poslovnoj zajednici pravilno prenijele vaše željene poruke.
YOUTUBE
YouTube je društven medij utemeljen na prenošenju audio-vizualnih sadržaja te je jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu. Svake minute na YouTube se prenese novih 500 sati sadržaja (prema posljednjim dostupnim podatcima iz 2020., a za očekivati je da će ta brojka samo rasla u 2021.), a YouTube-ova tražilica također je jedna od najkorištenijih na svijetu. Na njoj se pretražuje sve od glazbe do recenzija proizvoda. Kako biste predstavili vašu tvrtku „isplati“ se koristiti YouTube kako biste pomoću još jednog kanala komunikacije dosegli što veću publiku, ali također možete na jednostavan način predstaviti čime se Vaša tvrtka bavi budućim korisnicima vaših proizvoda ili usluga. Posebno je zanimljiv i novi format YouTube Shorts-a koji su se nedavno pojavili koji uz klasičan algoritam YouTube-a, sada pružaju i „paralelni“ feed sadržaja spremnog za konzumaciju. S obzirom na stalni rast platformi za sadržaj na zahtjev, prisutnost vaše tvrtke na YouTube-u donijet će brojne prednosti.
TIKTOK
TikTok društvena je mreža koja trenutno određuje neke od vodećih trendova koji se „prelijevaju“ na druge društvene mreže – ponajviše na YouTube i Instagram. Koncept TikTok-a iznimno je jednostavan i neodoljivo podsjeća na Vine – sadržaj se sastoji od kratkih video zapisa (po nekoliko sekundi) koje u pozadini najčešće prati neka popularna pjesma ili remix iste. Plesovi, razna natjecanja i iznimno kratki oblik sadržaja posebno su popularni među mlađom populacijom – sadržaj redovito vrlo brzo postaje trending i viralan, stoga je uključivanje u kreatore sadržaja na ovoj platformi definitivno dimenzija koju se isplati istražiti.