INICIJATIVA G.R.O.M.
Javnozdravstvenom kampanjom Inicijative G.R.O.M. podigli smo svijest o moždanom udaru, prepoznavanju i brzoj reakciji tijekom pojave prvih znakova, njegovim posljedicama, smanjivanju rizika, kao i o lokacijama gdje se mogu adekvatno zbrinuti osobe koje su doživjele moždani udar. Inicijativa je simbolički nazvana G.R.O.M. („govor“, „ruka“, „osmijeh“ i „minute“) s ciljem podizanja svjesnosti o moždanom udaru preko relevantnog akronima za brže i lakše prepoznavanje njegovih simptome kroz G.R.O.M. test kako bi što više ljudi došlo u kontakt s informacijama koje potencijalno jednoga dana nekome mogu spasiti život.
Osim obilježavanja Svjetskog dana moždanog udara, 29. listopada, okruglim stolom o važnosti prepoznavanja moždanog udara, u Inicijativu se uključilo i 27 poznatih osoba i influencera koji su svojim videima pružili podršku inicijativi i pozvali građane da zajedno s nama podignu svijest o moždanom udaru i nauče kako prepoznati prve simptome kroz G.R.O.M. test.
Otprilike 8.000-9.000 žena u Hrvatskoj svake godine doživi moždani udar te je bitno podići svijest javnosti o specifičnostima moždanog udara kod žena, ali i podići svijest o čimbenicima rizika te ih smanjivati iz svakodnevnice. Stoga se već 20 godina u Hrvatskoj održava Dan crvenih haljina u čijem je predstavljanju sudjelovala Inicijativa G.R.O.M s ciljem sprječavanja, ranog prepoznavanja i učinkovitog liječenja moždanog udara u žena.
JAVITE NAM SE S POVJERENJEM!