CLOVER
Za tvrtku Clover proveli smo testiranje poruka, razvoj korporativnog narativa i koncept test te media consumption analiza & connection plan. Kvalitativnim istraživanjem kroz interne i eksterne dubinske razgovore s ključnim dionicima stekli smo dublje razumijevanje potreba te specifičnog cilja klijenta, dublje razumijevanje trenutnog iskustva i percipiranih izazova CLOVER-a. Jedan od ključnih elemenata bio je mapiranje korisničkog putovanja i identifikacija pokretača koji potiču razmatranje i korištenje usluga CLOVER-a.
Kroz kvalitativne i kvantitativne metode istraživanja, dublje smo uplovili u svijet korisnika, razumijevajući njihov “jezik”, motivaciju, potrebe, zadovoljstva i izazove. Kroz pažljivo oblikovana istraživanja, identificirali smo niz poruka koje su imale najjači učinak konverzije u marketinškom, prodajnom i reputacijskom kontekstu što je optimiziralo komunikaciju CLOVERA prema ciljanoj publici te izradu učinkovite web stranice.
JAVITE NAM SE S POVJERENJEM!