Prednosti korištenja data-driven donošenja odluka
Preciznost, jasnoća komunikacije, dubinska analiza i djelovanje prema empirijski dokazanim zaključcima samo su neke od prednosti data-driven pristupa.

Prema Softjournu, prednosti korištenja data-driven pristupa u donošenju poslovnih odluka uključuju:
1) Veća transparentnost i odgovornost
Ovakav pristup omogućuje svim timovima i zaposlenicima da donošenje svojih odluka temelje na mjerljivim i preciznim podatcima – time se povećava transparentnost, podiže razina sigurnosti i samopouzdanje te se uklanja mogućnost nesigurnosti ili dvojnosti oko donošenja odluka. Sve odluke, bez obzira na to donose li se na dnevnoj, tjednoj, mjesečnoj ili godišnjoj razini, potkrepljene su podatcima koji daju jasno usmjerenje.
2) Kontinuirani napredak
Data-driven pristup omogućuje menadžment baziran na stvarnim podatcima. Tvrtke ili organizacije imaju mogućnost implementirani promjene, pratiti metrike i učinke tih odluka te na temelju podataka koji se dobiju, odlučiti hoće li implementirati daljnje promjene i koje će to promjene biti. Ovaj pristup povećava cjelokupnu produktivnost i učinkovitost organizacije. Također, omogućava donošenje odluka o izazovima za koje nisu nužno obrazovani i uvježbani – precizni podatci omogućuju rasterećivanje menadžera i voditelja odjela jer ne moraju donositi odluke temeljene isključivo na svojem predznanju i intuiciji.
3) Veže poslovne odluke uz analitičke uvide
Pristup omogućava poduzetnicima rudarenje podataka time štedeći vrijeme potrebno do dolaska do vrijednih uvida. Precizni analitički ciljevi pomažu u rješavanju poslovnih izazova omogućujući prediktivne uvide. Ovakav pristup omogućava tvrtkama da se pozicioniraju, testiraju različite strategije kako bi provjerili što je njihovim korisnicima zaista bitno. Uz to, dramatično ubrzava proces donošenja odluka – korištenjem podataka dobivenih u realnom vremenu i prošlih analitičkih obrazaca, dobiva se potpuni, pouzdani set podataka koji dramatično ubrzava proces donošenja odluka.
4) Pružanje jasnih povratnih informacija za istraživanje tržišta
Još jedna od prednosti data-driven pristupa je to što pomaže u prikupljanju povratnih informacija. Podatci koje dobivate tim putem jasno govore činite li nešto dobro ili loše. Povratne informacije pomažu poslovanjima u izradi novih proizvoda ili usluga, u pružanju izvrsnog korisničkog iskustva, pružanju pouzdanih usluga, a pomažu i u identificiranju trendova prije nego što se dogode. Ovakav pristup omogućava tvrtkama i organizacijama održavanje izvrsnih odnosa s korisnicima.
5) Povećava konzistentnost
Ovakav pristup omogućava svakome zaposleniku Vaše tvrtke ili organizacije da u svakome trenutku zna na temelju čega radi svoj posao, koji mu je idući korak te, ako se pojavi izazov, s kojim prije nije bio suočen, zna kome se obratiti. Kada zaposlenici razumiju data-driven pristup i obradu podataka, njihove odluke prestaju biti impulzivne, već se isključivo temelje na empirijski provjerenim činjenicama. Time se osigurava konzistentnost poslovanja.