TESTIRANJE PORUKA I POBJEDNIČKI NARATIV

OTKRIJTE SVOJ POBJEDNIČKI NARATIV!

Jedan od ključnih izazova s kojim se lideri i komunikatori susreću je što, kako, na koji način i kome komunicirati kako bi se postigao željeni cilj. Najučinkovitiji način postizanja upravo tog cilja omogućuje Vam pobjednički Narativ.

Pobjednički Narativ, kao osnova uspješne komunikacije, skup je testiranih i jasnih poruka koje omogućuju da Vašu priču ciljnoj publici predstavite u cijelosti, na empirijski provjeren najbolji mogući način.

 

 

Bez obzira radi li se o izazovu komunikacije prema kupcima ili korisnicima Vaših proizvoda ili usluga, Vašim zaposlenicima, dionicima ili bilo kojim drugim publikama – komunikacija koja se temelji na testiranim porukama skrojena je tako da učinkovito i optimizirano komunicira Vaš cilj te Vam omogućava postizanje željenih rezultata.

Uzevši u obzir jedinstvenost potreba svakog poslovanja, na temelju našeg iskustva i znanja,  koristimo posebno skrojena istraživanja i najsuvremeniju metodologiju i analitičke alate u  izradi Vašeg specifičnog i prilagođenog pobjedničkog Narativa.

Testirane ključne poruke maksimiziraju Vašu komunikaciju s ciljnom publikom, a posebno skrojen pobjednički Narativ implementiran kao dio Vašeg poslovanja dovodi do pozitivnih i željenih promjena te pomaže u rastu i uspjehu Vaše tvrtke ili organizacije.

ZAŠTO TESTIRATI PORUKE I VAŽNOST POBJEDNIČKOG NARATIVA

Jeste li se ikada pitali kako se do sada u Vašem poslovanju određivalo što, kada, kako i kome će se komunicirati? Mislite li da je do sada korišten način uvijek odabrao najbolje komunikacijsko rješenje? Koliki dio budžeta je iskorišten za komunikacijsko rješenje za koje niste bili sigurni da je najbolje?

EQUESTRIS-u polazimo od načela da su poruke utemeljene na rezultatima istraživanja precizne, učinkovite i mjerljive.

 

“Testiranje poruka, kao dio istraživanja tržišta, može Vam pomoći da dobijete baš onu poruku koja zadovoljava potrebe Vašega poslovanja, tržišta te u konačnici i potrebe potrošača koje zanima Vaš proizvod ili usluga.”

 

Pobjednički Narativ i testirane ključne poruke jasno upućuju smjer komunikacije te unose jasnoću u razumijevanju i definiranju Vaših poslovnih ciljeva, a isto tako i sadržajnu optimizaciju komunikacijske strategije kroz cjelokupno poslovanje.

Jasnoća sadržajne komunikacije smanjuje mogućnost nepovoljnih financijskih odluka i lutanja prilikom donošenja odluka vezanih uz komunikacijske izazove s kojima se svakodnevno susrećete. Bez obzira na komunikacijski izazov, pobjednički Narativ i testirane poruke imaju empirijsko provjereni najbolji komunikacijski ishod te omogućuju optimalno najbolje rješenje za Vaše komunikacijsko, a time i najbolje rješenje za ostale uključene poslovne procese.

Također, jasnoća komunikacije pridonosi i konzistentnosti komunikacije Vašeg poslovanja ili organizacije čime raste povjerenje ciljnih publika u Vaše djelovanje te Vas pozicionira kao pouzdanog i vjerodostojnog proizvođača, prodavača, partnera ili suradnika. Uz to, Vaša empirijski utemeljena komunikacija omogućava pripremljenost reagiranja u svim komunikacijskim izazovima.

PUT DO VAŠEG POBJEDNIČKOG NARATIVA I TESTIRANIH PORUKA

Važnost pobjedničkog Narativa proizlazi iz dubokog razumijevanja  Vaše ciljne publike. Stoga je prije ulaska u sam proces testiranja poruka važno definirati i razumjeti svoju ključnu publiku. Razumijevanje Vaše ciljne publike, njihovih motivacija, izazova i vrijednosti pridonosi konstruiranju poruka za testiranja kako bi Vaša komunikacija bila prilagođena Vašoj ciljnoj publici, a sukladno tome učinkovita i optimizirana.

Ključna publika svake tvrtke ili organizacije sastoji se od segmenta koja podržava djelovanje i usluge te tvrtke ili organizacije (tzv. Base), segmenta koji je indiferentan u svojim stavovima (tzv. Swing) te segmenta kritičara odnosno, onog dijela publike koji ne podržava usluge te tvrtke ili organizacije (tzv. Critics).

Jasnim definiranjem i razumijevanjem pojedinog segmenta, testirane poruke i pobjednički Narativ omogućavaju smanjenje udjela segmenta kritičara te konverzijom segmenta indiferentne publike u Vašu bazu.

U procesu definiranja i razumijevanja ključne publike te testiranja poruka i pobjedničkog Narativa koristi se kombinacija kvalitativne i kvantitativne metodologije.

U EQUESTRIS-u, provedbom istraživanja i korištenjem najsuvremenijih i inovativnih metodologija te alata baziranih na empirijskim istraživanjima i metrikama, dobivene podatke i informacije povezujemo u znanja koja omogućavaju vrlo precizne odgovore na komunikacijske i poslovne izazove.

ZAKLJUČAK

Testirane poruke omogućuju Vam kreiranje Vašeg pobjedničkog Narativa koji će dotaknuti i nadahnuti srce i um Vaših ključnih publika.

Stvaranje vlastitog pobjedničkog Narativa i testiranje poruka pridonose boljem i ciljanom pozicioniranju Vaše tvrtke, organizacije ili poslovanja u očima Vaše ključne publike i potrošača, a time i na tržištu. Pobjednički Narativ otvara put novim poslovnim prilikama, povezuje Vas s Vašim publikama i kupcima te ističe Vaš glas i poruke čineći Vas konkurentnijima i uspješnijima.

TESTIRANJE PORUKA I POBJEDNIČKI NARATIV

Saznajte više

INBOUND MARKETING

Saznajte više

KORISNIČKO ISKUSTVO (CX)

Saznajte više

PREVENCIJA I UPRAVLJANJE KRIZNIM SITUACIJAMA

Saznajte više