Kako postići izvrsno korisničko iskustvo?

Vaše poslovanje je jedinstveno, a samim time i Vaši korisnici.

Isključivo sustavnim praćenjem, analitikom te prilagodbom korisniku ili potrošaču, može se vremenom pružiti stabilno izvrsno korisničko iskustvo.

EQUESTRIS Vam može pomoći pri implementaciji sustava za prikupljanje  i naprednu analitiku povratnih informacija Vaših korisnika pomoću kojeg možete pratiti rezultate Vašega poslovanja u realnom vremenu uz analizu stavova, percepcije, profila potrošača i stvarne potrošnje te razviti prediktivni model  pokretača (drivera) potrošnje.

Tako postavljen model omogućava Vam da u svakom trenutku osluškujete zadovoljstvo i potrebe Vaših korisnika, detektirate potencijalne uzroke nezadovoljstva, ali Vam daje i mogućnost otkrivanja prostora za pružanje novih proizvoda ili usluga. Također, prikupljanje informacija u realnom vremenu omogućava praćenje rezultata poduzetih akcija ili odluka.

Sama komunikacija i direktna prodaja više nisu dovoljne za privlačenje i poticanje kupca na akciju te posljedično za njegovo oduševljenje pruženom uslugom. Televizijske, radijske, internetske ili bilo koji drugi oglasi koji pozivaju na kupnju, ne zadovoljavaju u potpunosti potrebe današnjih korisnika. Oni sve više traže personaliziranu komunikaciju koja im pruža osjećaj obraćanja upravo njima, stvarajući  time jedinstveno korisničko iskustvo.

Potrebno je stvoriti osobni (jedan na jedan) odnos s korisnicima u kojem je važno dati im do znanja da brinete o njima i razumijete njihove potrebe. Takav se odnos gradi kroz sve faze potrošačkog putovanja pružanjem relevantnih i korisnih edukativnih materijala te informacija, personaliziranim ponudama i pravovremenim reagiranjem na njihove upite.

Korisnici su ključ Vašeg postojanja, uspješnog poslovanja te razvoja i napretka na tržištu.

Prilagodbom Vaših proizvoda ili usluga korisnicima stvorit ćete potrebno povjerenje u Vaš brand, uslugu ili proizvod.

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=7965#!trpen#Scroll to Top#!trpst#/trp-gettext#!trpen#