Optimizacija programa vjernosti - Loyalty program
ŠTO SU PROGRAMI VJERNOSTI (LOYALTY)?
Programi vjernosti, često popularno nazvani Loyalty programi, u pravilu obuhvaćaju programe koji kupcima i korisnicima u zamjenu za određeni način potrošnje (bilo to količinska potrošnja, kupovina specifičnog proizvoda, frekvencija kupovine ili nešto drugo) omogućuju posebne pogodnosti u vidu raznih popusta, dodatnih proizvoda, nagrada ili besplatnih sadržaja.

U pravilu, učlanjenjem u program vjernosti korisnik dobiva pristup ekskluzivnom asortimanu pogodnosti koje neučlanjeni korisnik ne može ostvariti. Najčešći mehanizam kojim se unutar programa vjernosti ostvaruju pogodnosti je razmjena bodova koji se najčešće skupljaju po principu 1 kn=1 bod, ali razne varijacije ovakvih sustava prisutne su u raznim programima vjernosti.
Neki programi vjernosti svoje korisnike dodatno dijele u kategorije ovisno o njihovim potrošačkim navikama, ali i prema razini bodova koju su prikupili. Tako se često definiraju početne, srednje i „elitne“ razine unutar programa vjernosti – sve ovisno o potrošačkim navikama korisnika. Uobičajeno je da s većom potrošnjom korisnik prikuplja i više bodova te time ostvaruje veće popuste i pristup ekskluzivnijim nagradama i sadržajima.