Važnost dobrog odnosa s medijima
Masovni mediji sastavni su dio suvremenog društva, a njihov utjecaj na oblikovanje percepcija i mišljenja građana i dionika je neosporiv. Masovni mediji na jednostavan način prikazuju događaje koje nemamo vremena pratiti i time nam pružaju osjećaj uključenosti, sudjelovanja i pripadnosti. Mediji su sveprisutan dio svakodnevice, stoga je iznimno bitno razviti i njegovati dobre odnose s medijskom industrijom.
Bernard Cohen, još je šezdesetih godina postavio misao koja je relevantna sve do danas:
Mediji možda nisu uspješni u određivanju što će ljudi misliti, ali su nevjerojatno uspješni u određivanju o čemu će misliti.

Važnost dobroga odnosa s medijima možemo promatrati kroz osam najvažnijih funkcija koje novinarstvo (a time i mediji) imaju u društvu i svakodnevnom životu, prema Stephanu Russu-Mohlu:
Informacija
Svaki medij svakodnevno svojoj publici mora pružiti velik i raznolik broj informacija za konzumiranje. Nerealno je očekivati svakodnevnu prisutnost informacija o Vašem poslovanju medijima, ali uspostavljanjem i održavanjem dobrih odnosa s medijima Vaša će se medijska prisutnost uvelike povećati.
Artikulacija
Mediji oblikuju određena stanja stvari i probleme, što znači da ih čine javnima. Tako djeluju kao sustav za rano upozorenje društva. Pozitivnom medijskom prisutnošću u ključnim situacijama (npr. krize) osiguravate rasprostranjenost dobre riječi o Vašoj tvrtki ili poslovanju, a profilirate se i kao vjerodostojan i relevantan izvor informacija u određenim tematikama.
Dnevni red
Mediji nameću tzv. medijske agende i usmjeravaju pozornost na mali broj tema i događaja. S obzirom na takav sustav kontrole medijske prisutnosti, dobrim odnosima s medijima povećavate mogućnost pozitivne prisutnosti u medijima, ali i općenite medijske prisutnosti.
Kritika i kontrola
Medije se često naziva „psima čuvarima“. Mediji su uvijek u žarištu nemira. Njihova je zadaća nadgledati, kontrolirati i kritizirati. Ako se profilirate kao negativna persona, mediji će o Vama na takav način i izvještavati. Dobri odnosi s medijima okreću tu paradigmu – umjesto da ste kritizirani zato što niste učinili dovoljno, bit ćete glorificirati jer ste učinili više od ostalih.
Zabava
Zabavna funkcija je neosporivo sve važnija u današnjem novinarstvu. Time pridonose zadovoljstvu društva i ispunjenju njegovih potreba. Nemojte dozvoliti da izvještavanje o Vama i Vašim djelatnostima prijeđe iz profesionalne sfere u oblik zabave.
Obrazovanje
Mediji obrazuju i educiraju. Iako primarna funkcija obrazovanja spada pod školstvo, razvojem suvremenih tehnologija obrazovanje putem interneta je sve prisutnije. Pridružite se toj funkciji – svojom medijskom prisutnošću i sadržajima obrazujte svoju ključnu publiku.
Socijalizacija i vodstvo
Mediji socijaliziraju ljude i one koje ih vode. U demokratskim društvima mediji imaju vodeću ulogu pri brojnim ključnim pitanjima. Zadržati ih na svojoj strani ključno je za formiranje pozitivne medijske slike o Vama, Vašem poslovanju, tvrtki ili brandu.
Integracija
Mediji „grade mostove“ i približavaju različita životna područja. Pozitivnim medijskom prisutnošću možete ostvariti brojne nove suradnje i doći do prilika do kojih možda do sada niste mogli.