VALAMAR

Za Valamar, vodeću turističku tvrtku u Hrvatskoj, kroz provedeno istraživanje kategorije, konverzijsku segmentaciju te testiranje poruka i utvrđivanje Pobjedničkog narativa pozicionirali smo Hrvatsku i konkurentne destinacije s obzirom na poželjnost te utvrdili periode u kojima se namjerava putovati, kao i tipove smještaja u kojima gosti planiraju boraviti. Empirijski smo utvrdili skup testiranih poruka s najjačim učinkom konverzije u marketinškom, prodajnom i reputacijskom kontekstu te konverzijske segmente publike, kao i koje su komunikacijske poruke najučinkovitije za pojedini segment publike.

Također smo, kvalitativnim i kvantitativnim istraživanjem za uslugu Valfresco Direkt, dobili dublje razumijevanje potreba te specifičnog cilja klijenta, dublje razumijevanje trenutnog iskustva i percipiranih izazova Valfresca. Mapirali smo korisničko putovanje i pokretače korištenja Valfresca, pružili bolje poznavanje motivacije, potreba, razloga zadovoljstva i nezadovoljstva te želja korisnika Valfresca, kao i uvid u emotivne i racionalne elemente ključne za razumijevanje korisnika.

JAVITE NAM SE S POVJERENJEM!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Scroll to Top