INBOUND MARKETING

ŠTO JE INBOUND?

Kako bi opstala i uspješno poslovala, svaka tvrtka ili organizacija, bez obzira je li orijentirana B2B ili B2C, treba svoje kupce, potrošače i ključnu publiku. Razvojem tehnologija, posebno interneta, potrošači imaju veće potrebe, postaju zahtjevniji i traže više informacija. Konkurencija na tržištu je sve veća, a usmena predaja među potrošačima postaje sve važnija. Da biste privukli svoju ključnu publiku potreban Vam je Inbound pristup.

Preuzmite eknjigu

Inbound je poslovna strategija koja se temelji na filozofiji koja u središte Vašega poslovanja stavlja potrebe i izazove Vaših potrošača te načine na koje im možete pomoći. Takav pristup podrazumijeva prilagodbu Vašega poslovanja i stvaranje odnosa s potrošačem jedan na jedan, odnosno komunikaciju na njihov željeni način, koristeći pritom sve komunikacijske kanale, koji uključuju i društvene medije koje korisnici najviše cijene.

Inbound uključuje podjelu Vašega znanja s ključnom publikom radi izgradnje međusobnog povjerenja. Potrebno je potpuno se poistovjetiti s načinom na koji Vaši kupci prikupljaju informacije, razmišljaju, istražuju i kupuju.

Također, kako biste u potpunosti implementirali Inbound u svoje poslovanje, potrebno ga je prihvatiti kao temeljni način razmišljanja i kao poslovnu strategiju.

Inbound pruža rješenja i mogućnosti koje stvaraju pozitivan utjecaj na Vaše ciljane publike i poslovanje.

 

Brian Halligan, CEO i suosnivač HubSpota ističe:

“Da biste stvorili vrijednost koju potrošači traže, morate u pravom trenutku pružiti prave informacije pravoj osobi, svaki put, bez obzira na to komuniciraju li oni s Vašim marketinškim, prodajnim ili servisnim timom.“

Kao primjer uspješnog provođenja Inbounda, Hallinag navodi Amazon:

„Uveli su virtualnu disrupciju i jednostavno bolji način za kupovinu. Da, jeftinije je, ali je i prikladnije, usluga je bolja, fantastična je! Sve je bolje!“

Inbound filozofija utemeljena je na privlačenju ljudi tako što im se pruži korist i pomoć koju traže, baveći se rješavanjem njihovih problema i načinima na koje ih i sami mogu riješiti. Inbound pristup će Vam omogućiti da privučete relevantne potrošače, angažirate ih onako kako njima najbolje odgovara te da ih oduševite prilagođenom uslugom.

 

Želite li uistinu unaprijediti svoje poslovanje, implementiranje i prihvaćanje Inbounda je pravi put. Educirajte i motivirajte tim kako bi radili i djelovali zajedno!

Implementacijom Inbound filozofije poslovanja u Vaše marketinške principe u interakciji s korisnikom preuzimate ulogu primarnog izvora znanja, savjeta i informacija. Prakticirajući Inbound stvorit ćete iskustvo zbog kojeg će se Vaši korisnici i potrošači osjećati cijenjeno i jedinstveno. Stvorit ćete izvrsno korisničko iskustvo i pritom omogućiti rast i razvoj svog poslovanja!