Kako istraživanja mogu maksimizirati potencijal Vaše igre?

Oko 95% novih proizvoda ne uspije na tržištu.

Prije ulaska u proces izrade igre važno je istražiti i potpuno razumjeti trendove koji su prisutni u gamerskoj populaciji, pronaći publiku s najviše potencijala te vrstu igre i uređaje koji trenutno imaju najviše korisnika.

Identifikacijom tih elemenata povećava se učinkovitost poslovnih ulaganja: utvrđuje se interes za određene igre, ulaganje u softvere potrebne za njezin razvoj te se optimizira vrijeme za izradu igre koja ima budućnost na osnovi podataka. Maksimalan učinak se postiže korištenjem specifičnih uvida na temelju posebno skrojenih istraživanja tržišta.

U prvoj fazi izrade prototipa videoigre poželjno je provesti koncept testove pomoću kojih se ispituje potencijal idejnog koncepta igre. Koncept testovi omogućavaju evaluaciju uspješnosti ideje, ali pružaju i smjernice za unaprjeđenje kako bi igra ostvarila maksimalni potencijal. Ovisno o rezultatima, možete odabrati želite li ulagati vrijeme i ostale resurse u razvoj igre te razmotriti signale koje Vam ciljna publika šalje o željenim promjenama unutar koncepta igre.

Jedna od ključnih prednosti istraživanja tržišta u gaming industriji je optimalno korištenje vremena, novca i ostalih poslovnih resursa te dobivanje smjernica za strukturiran i strateški pristup razvoju igre. Osim poznavanja karakteristika, potreba i gaming navika ciljne publike, važno je pronaći najbolji narativ i poruke koje će rezonirati s Vašom ciljnom publikom kako bi se postigli najbolji rezultati prilikom lansiranja igre na tržište.

Testiranje poruka i Pobjednički Narativ odgovaraju na pitanja: kako predstaviti igru, kojim kanalima te kroz koje formate oglašavanja će Vaša ciljna publika najbolje prihvatiti igru. Istraživanje testiranja poruka i Pobjedničkog Narativa mjeri konkretan utjecaj pojedinih komunikacijskih poruka na akviziciju korisnika igre te omogućava postavljanje konkretne, empirijski utemeljene marketinške strategije.

Kroz istraživanje tržišta možete testirati nedoumice o price positioning-u odnosno, optimalnoj cijeni, te dobiti uvide o mogućnostima daljnjeg optimiziranja cijena kako biste odabrali najprihvatljiviji model prodaje.

Također, oblike monetizacije igre možete testirati i prije soft-launcha igre te dobiti konkretne uvide kako biste soft-launch postavili na najbolji mogući način te iskoristili to vrijeme za završno „poliranje“ igre i marketinga kako biste osigurali 100 % pripremljenosti prije full-launch-a.

Takav pristup, utemeljen na uvidima iz empirijskih istraživanja sa strateški jasnom i razrađenom komunikacijskom kampanjom, donosi i veći publicitet, koji osigurava pažnju i zanimanje investitora i ključnih dionika. Time dolazi do otvaranja novih poslovnih prilika, izgradnje platformi suradnje sa srodnim industrijama i proizvođačima te naposljetku do realizacije većih projekata koji imaju jasno postavljene i ostvarive ciljeve.

Iako tržište gaming industrije broji nekoliko milijardi korisnika, možete riskirati s lansiranjem igre vodeći se vlastitim instinktima u nadi da ćete doseći barem kap u moru gamera koji će prepoznati Vašu igru i postati dio Vaše fan baze. No, korištenjem istraživanja tržišta, kao i strukturiranog i strateškog marketinškog pristupa, uspjeh Vaše igre je pomno planiran i empirijski testiran.

EQUESTRIS je konzultantska i komunikacijska agencija koja polazi od načela da su poruke utemeljene na rezultatima istraživanja precizne, učinkovite i mjerljive. Koristimo sofisticirana istraživanja i najnaprednije analitičke alate kako bismo našim klijentima pružili inovativnu i učinkovitu komunikacijsku podršku te pridonijeli profitabilnom rastu njihova poslovanja. Time dolazimo do uvida koji omogućuju dobivanje rješenja i odgovora i na najsloženije komunikacijske i poslovne izazove klijenata.