blog

[BLOG] Does your business fully leverage the potential of Data?

[BLOG] Does your business fully leverage the potential of Data? Data is everywhere and knowing how to process and leverage it provides a significant advantage in any field, initiative or task one is working on. Intuition vs. Data-Driven Approach Undoubtedly, years of hard work may bring knowledge, experience and ultimately some kind of wisdom. One …

[BLOG] Does your business fully leverage the potential of Data? Read More »

[BLOG] The Narrative. Period.

[BLOG] The Narrative. Period. A rare good thing about a long-term international communications and public affairs career is the benefit of balanced reflection. The simple discipline of regularly stepping back to determine what worked and what was a learning experience. At the inception of EQUESTRIS we stood back to be clear about our basic principles. …

[BLOG] The Narrative. Period. Read More »

[BLOG] Budite u svakome trenutku u korak s Vašim korisnicima i potrošačima

[BLOG] Budite u svakome trenutku u korak s Vašim korisnicima i potrošačima U suvremenom poslovanju svakodnevno se suočavamo s izazovima koji su prije samo desetak godina bili nezamislivi. Brzina razvoja suvremenih tehnologija zahtijeva stalno unapređivanje i prilagođavanje tim izazovima i trendovima na tržištu. Posljedično, upoznajemo novi tip korisnika koji želi biti educiran, oblikovati nova znanja …

[BLOG] Budite u svakome trenutku u korak s Vašim korisnicima i potrošačima Read More »

[BLOG] Zanima li Vas kako hrvatski turizam prati trendove u digitalnom marketingu?

[BLOG] Zanima li Vas kako hrvatski turizam prati trendove u digitalnom marketingu? Digitalni marketing prometnuo se u jednu od ključnih odrednica uspjeha modernoga poslovanja te je tako i neizostavni dio poslovne strategije hotelijera, ugostitelja i poduzetnika u turizmu.  Na drugom izdanju konferencije Internet Adria u Opatiji predstavili smo rezultate istraživanja kojeg smo proveli u suradnji s časopisom …

[BLOG] Zanima li Vas kako hrvatski turizam prati trendove u digitalnom marketingu? Read More »

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Online trgovina nastavit će rasti nakon krize!

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Online trgovina nastavit će rasti nakon krize! Komunikacijska agencija EQUESTRIS u suradnji s Poslovni FM-om, u ožujku 2020. godine provela je prvo istraživanje o promjenama potrošačkih navika u online kupovini uslijed izbijanja epidemije koronavirusa. PREUZMITE SAŽETAK Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku (N=716, raspon 18-60 godina), a ovdje prenosimo neke od njegovih nalaza: …

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Online trgovina nastavit će rasti nakon krize! Read More »

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Promjene u kupovnim navikama u trgovačkim lancima

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Promjene u kupovnim navikama u trgovačkim lancima Konzultantska i komunikacijska agencija EQUESTRIS je od 10. do 14. travnja 2020. godine provela istraživanje o promjenama u kupovnim navikama u u trgovačkim lancima na uzorku od 600 ispitanika u dobi od 18 do 60 godina. PREUZMITE SAŽETAK S obzirom na rast u online naručivanju namirnica …

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Promjene u kupovnim navikama u trgovačkim lancima Read More »

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Koje komunikacijske poruke trgovačkih lanaca su potrošači najbolje prihvatili?

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Koje komunikacijske poruke trgovačkih lanaca su potrošači najbolje prihvatili? Pandemija koronavirusa naglo je globalno zakočila sve aspekte društva i poslovanja. U ovoj situaciji, kako u cijelome svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj, svaka je tvrtka, organizacija ili pojedinac izazovima u svojoj komunikaciji, interakciji te poslovnim i ostalim obvezama pristupila drugačije. PREUZMITE SAŽETAK Provedbom …

[SAŽETAK ISTRAŽIVANJA] Koje komunikacijske poruke trgovačkih lanaca su potrošači najbolje prihvatili? Read More »

[ISTRAŽIVANJE] Poduzetnici očekuju naglu recesiju i dug oporavak ekonomije

[ISTRAŽIVANJE] Poduzetnici očekuju naglu recesiju i dug oporavak ekonomije [ISTRAŽIVANJE] Kvartalna očekivanja poslovne zajednice – Business Executives’ Quarterly Outlook (BEQO) Hrvatski će BDP u 2020. sigurno pasti više od 10 posto, možda i do 20 posto, uz istodobno snažan pad turizma te pad izvoza između 10 i 30 posto. Hrvatska će se ekonomija oporavljati dvostruko …

[ISTRAŽIVANJE] Poduzetnici očekuju naglu recesiju i dug oporavak ekonomije Read More »